Kære seniormedlem,
Indendørssæsonen starter i år d. 01-10-2021. Er du interesseret i en indendørs bane så skal du aflevere en tilmeldingsblanket senest søndag d. 5. september 2021 i postkassen som er placeret på klubhuset.
Banefordelingen vil ligge på vores hjemmeside senest den 19. september.
Tilmeldingsblanket kan printes fra Hjortekær Tennisklub Banefordelingsliste 2021-2022. Alm. papirkopi kan også hentes i klubhuset.
Ved tidligere generalforsamling ønskede flere medlemmer oplyst hvordan banefordelingen blev foretaget.
Baner vil i år blive tildelt klubbens medlemmer efter følgende princip:
- Alle, der har spillet sidste år, kan få tildelt samme banetid i år, hvis de ønsker det. Det er dog betinget af, at man kun spiller én gang ugentligt, og at tiden ikke bliver inddraget til træning eller bliver tildelt andre klubber.
- Resterende tider fordeles efter følgende principper:
- a) Medlemmer, som har mistet deres tid i år
- b) Andre medlemmer – evt. må banen deles, så man spiller hver anden uge
- c) Doubler prioriteres før singler
- d) Hvis der er ledige baner efter ovennævnte fordelingsprincipper kan disse fordeles jævnt mellem medlemmer, som allerede har fået en ugentlig tid. Igen har, doubler fortrinsret frem for singler.
Vi vil i år forsøge af have tider som kan bookes på timebasis via klubbens hjemmeside i lighed med udendørs booking. Det betyder at der skal meldes afbud i det omfang at banen ikke benyttes.
Der kan i løbet af vinteren forekomme aflysninger som vil blive annonceret ved opslag i hallen.
For at lette fordelingen af banerne skal jeg bede om at der skrives tydeligt navn og medlemsnummer.
Fortsat god tennissæson, Finn Carlsson, Baneinspektør, Hjortekær tennisklub