Kære medlem
Hermed en situationsrapport.
Bestyrelsen havde håbet, at generalforsamlingen kunne afholdes d. 8. april – men desværre må den udskydes…
I stedet er der standerhejsning og generalforsamling d. 25. april kl. 10 udendørs
Dagsorden som er vedhæftet. Den er ændret lidt siden sidst udsendelse.
Pt. er det et krav, at kun 50 personer mødes samtidigt udendørs, og at man møder med et coronapas. Så hvis du vil deltage i generalforsamlingen, vil vi derfor anmode om, at du sender en e-mail til formand@hjortekaert.dk senest den 20. april. Du skal i mailen orientere om, på hvilken måde du vil deltage:
Der er to muligheder:
- Fysisk på Ravnholmvej
- Virtuelt. Vil du vil være på virtuelt, skal du være opmærksom på, at du ikke har mulighed for at deltage i valg. Hvis du ønsker at deltage virtuelt, vil du få tilsendt en e-mail med link med deltagelsesoplysninger dagen før generalforsamlingen. Du må ikke dele linket.
Efter generalforsamlingen har vi inviteret TransOcean Sport til at komme og sælge produkter – og har du specifikke ønsker så giv besked gerne til TransOcean direkte. Hvis du vil sikre dig et indkøbstimeslot mellem kl. 10.30 og 12.00 til de gode tilbud, så book en tid ved at sende en e-mail til hjortekaertk@hjortekaertk.dk med ønske om handle tidspunkt. Du vil modtage e-mail, hvis der ikke er ledig tid.
Hvornår kan jeg komme til at spille tennis?
Som situationen er lige nu, håber bestyrelsen, at Bjælkevangen kan åbne d. 7. april og Ravnholm banerne d. 17. april.
Der kan stadig komme frost eller meget regn – som udsætter starten og brugen.
Uanset hvad, må vi alle sammen tage ekstremt hensyn til banerne. Hvis de er lidt bløde – LAD VÆRE med at bruge banen. Er du i tvivl, er de for bløde.
Det er ligesom sidste år et krav, at man booker banen for at den må bruges. Husk også, at det er et krav, at kontingent er betalt. Kontingentet kan du betale, ved at logge ind på banebooking, så gå ind og betal. Har du problemer så skriv til regnskabsfoerer@hjortekartk.dk
Efter standerhejsningen åbner klubhuset så meget som muligt, for f.eks: toilet besøg, omklædning, bad, køkken, antal personer i huset samtidigt . Der vil være aktuelle opslag klubben.
Aktivitets kalender :
Det er en udfordring at få kalenderen til at blive til virkelighed – og hjemmesiden har derfor været lidt misvisende – men det er der ved at bliver rettet op på.
Der tages generelt forbehold for ændringer som følge af myndighedernes krav – så ændringer kan forekomme.
Med venlig hilsen
På bestyrelsens vejne
Steen Gottschalck
Formand
PS: Husk at godkende hjortekaertk@hjortekaertk.dk ; formand@hjortekaertk.dk og kasserer@hjortekaertk.dk i dit email program